tiistai 25. elokuuta 2009

Vihreät lapaset!

Vihreähän on minun lempivärini, joten päätin päivällä, että tahdon vihreät lapaset! Mietin vain, miksi alunperin tein itselleni sinisävyiset? (ne lapaset 1.1 siis..)
Kipasin Eurokankaassa ostamassa resoria ja lapasten kämmenpuolelle vihreää lakanakangasta. Sini-vihreä kuviokangas on Ikean puu-kangasta (miksi laitoin SINI-vihreää kangasta, kun en edelleenkään tykkää sinisestä..?)
Sisällä on ihanan pehmeä fleece-vuori!



Kuvassa lapaset näyttävät kömpelöiltä patakintailta, mutta oikeasti ne ovat ihan kätevät..

Saattaa jatkossakin tulla aika lapas-aiheista postausta.. Innostus kestäköön toivon mukaan vain hetken.. :)

Maanantaina klo 9 alkoi Otsolan kursseille netissä ennakkoilmoittautuminen. Tuohon aikaan minä jouduin istumaan fysiikan tunnilla, mutta onneksi isäni oli kytiksellä ja sai minut buukattua TILDA-KURSSILLE! JEE! Mahduin kurssille, sillä isäni oli laittanut ilmoittautumisen menemään klo 09.00.08, eli 8 sekuntia "myöhässä" =D

3 kommenttia:

  1. Terve! En ole juuri nyt himassa, mutta laitappa mulle sähköpostia iida_sipila@hotmail.com niin kaivan sen lehden kun pääsen himaan. Sori olin aivan unohtanut koko jutun, oli kyllä tarkoitus vastata! =)

    VastaaPoista
  2. Mun turbodiesel tietokoneella et olis vieläkään ilmotettuna sille kurssille.. :D Ehkä ihan hyvä et Baab hoisi sen. Kivat tumput.

    VastaaPoista
  3. Helou! Laitan iha koht sun meilii sen lehden numeron kunhan vaan löydän. Niin missäpäin on käsityömessut/maksaako/paljon maksaa...? :D

    VastaaPoista