tiistai 15. kesäkuuta 2010

Kirjoita otsikko.

Blogiini kirjoittamisinto taisi palata (se luultavasti katoaa jälleen, kun joudun mokkulanetin kanssa painimaan Porissa..) ja juuri tälläisellä hetkellä, kun kaikki käsityöt joita olen tehnyt (ja jotka ovat jääneet blogaamatta) ovat Porissa ja minä Espoossa! Ainakin pari tuunaamaani juttua minun pitää täällä esitellä, tykkään niistä niin kovin :) Niistä lisää siis viikonloppuna!

*pakko kirjoittaa jotain*... NIIN! Kävin eilen hieman IKEA:ssa ostelemassa kaikkea tarpeellista omaa kotia varten. Kaikennäköistä tarttui mukaan ihan paistinpannusta keittiöpyyhkeisiin. Kaikenlaiseen pieneen mutta tarpeelliseen onnistuin kuluttamaan 70€, ja vielä ne minun verhoni odottavat kaupassa (semmoiset 25€ lisää..) Olisin halunnut esitellä ostamani lampun, mutta IKEAn nettisivuilta sitä ei löydy. Ehkä sitten joskus laitan kuvaa, kun olen saanut sen kattoon roikkumaan :)

En taida olla ainoa, jota alkaa himottaa kangasostokset, kun mieli on hieman maassa? Jotkut ihmiset ostavat suklaalevyn, jotkut hyvän kirjan. Minä ostan kankaan! Useimmiten nämä mielialan kohottamiseen tarkoitetut kangasostokset jäävät turhina pyörimään kaappeihin, mutta ainakin ne ovat onnistuneet piristämään :) Taidankin tästä suunnata kangasostoksille ->

(anteeksi jälleen kuvaton postaus. Kyllä minä tästä vielä ryhdistäydyn :) )

2 kommenttia:

  1. Taru, tarun tekeleet15. kesäkuuta 2010 klo 20.04

    Täällä kanssa yksi, joka hakee piristystä kankaista. Ompeluksen suunnittelukin auttaa (varsinkin jos meinaa piirtää ajatuksia vihkoon) Mulla on kyl niin paljon kankaita ja muuta materiaalia, että niiden penkominen riittää.

    Tuosta kuvien siirrosta... jospa kuvaat tuotokset ja siirrät koneelle sitten Espoossa? Tai siirrät koneelle, mutta blogiin sitten myöhemmin jos on kannettava.

    Ja onnea omaan tupaan, kyllä se alussa aina rahaa nielee, mutta tasottuu kyllä :)

    VastaaPoista
  2. Hei! Olisin siirtänyt kuvat tänne täällä Espoossa mikäli olisin huomannut ottaa kameran tai muistikortin mukaani.. Onneksi äitini ehdotti, että menen tästä lähin läppärini kanssa kotiin (siis "entiseen" kotiini) ja siirtelen siellä, heillä kun on astetta toimivampi laajakaista :)

    VastaaPoista