sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Kevättakki kirpparilta ja sipsinkorvike

Oli ihan pakko ottaa edellisessä postauksessa mainitsemastani kirpparitakista pari lisäkuvaa, ihan vain koska oon niiin tyytyväinen tuohon löytöön! Tuli todella tarpeeseen tuo uusi kevättakki, etenkin kun valtion vaate-etu ja kokopäivätoiminta ovat loppusuoralla eikä minulla ole täällä siviilissä yhtäkään käyttökelpoista takkia plussakeleille (paitsi pari tuulitakkia, yksi ei-yhtään-minun-tyylinen villakangastakki ja trenssi, josta puuttuu varmaan 4 nappia..). Tämä todella hyväkuntoinen VeroModan kolttu maksoi varusmiehen budjettiin sopivasti vain 8€.


Kevättakin puuttumisen lisäksi minulta uupui myöskin kevätkengät. Aiemmin olen lomilla käyttänyt ihan pokalla intin maihareita, mutta nekin pitää palauttaa reilun viikon kuluttua takaisin kiertoon.. Onneksi äiti tuli ja pelasti tyttärensä kengättömyydeltä antamalla sille upouudet korkeavartiset keinonahkatennarit. Tykkään näistä hurjasti (vaikkei niitä kuvista juuri erota..)


Kävin Puuvillassa hiukan kiertelemässä kauppoja ja törmäsin H&M:llä aivan järkyttävään paitaan! Pinkki, karvainen ja lyhyt.. Tuo on jo niin hirvee, että teki mieli ostaa :D Jäi kuitenkin kauppaan tällä kertaa.


Kohta loppuu armeija (tj10) ja sehän tarkoittaa, että minun pitää lunastaa lupaukseni terveellisen elämäntavan aloittamisesta. Ei enää kiloittain herkkuja ja mättöä vaan säännölliset monipuoliset ateriat ja jatkossakin paljon liikuntaa.. Jostain on hyvä aloittaa, joten tässä mun protip terveellisyyteen:
Omenasipsit! Ihan ok sipsinkorvike kyllä, vaikkei nuo oikeastaan edes ole hyviä. Pussi maksaa Lidlissä pari euroa ja nopean laskutoimituksen perusteella tuossa on yhteensä n. 280kcal. Vois korvata perunasipsit vallan näillä! Tai sitten ei..


Tänään takaisin vihreisiin ja ensi viikko kuluu kokonaisuudessaan Helsingissä harjoituksessa. Lomille pääsen onneksi perjantaina ja ne ovatkin sitten vihoviimeiset viikonloppuvapaani.. Haikeeta!

2 kommenttia: