keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Joululoma!

Vaan ei minulla mitään lomaa ole.. eilen vielä kuvittelin, että tämänpäiväisen anatomian tentin jälkeen voisin rentoutua, siivoilla ja touhuta koirien kanssa. Ajattelin, että minulla olisi kaksi kokonaista vuorokautta vapaata ennen Jussin pääsyä lomille.
Joo, no tota sieltä vanhainkodista, jossa olin 5viikkoa juuri harjoittelussa soitettiin; "pääseks töihin?" Ja totta hemmetissä mä pääsen! Hetken hehkutin, kun sain vihdoin ihan oikeita töitä (siivous- ja lastenhoitokeikkoja ei lasketa :P), mutta sitten se totuus iski vasten kasvoja: aloitin sairaanhoitajan opinnot elokuun lopulla eikä minulla ole ollut sen jälkeen päivääkään lomaa. Viikonloputkin ovat kuluneet kaiken maailman touhuamiseen. En siis ole ollut rauhassa kotona, ilman sen kummempia suunnitelmia neljään kuukauteen.. kunpa kerkeisin joskus hengähtää! Sain juuri sen äärimmäisen rasittavan verkkokurssin suoritettua (11 esseetä ja verkkotentti..) ja viimeinen tenttikin meni oikein putkeen, mutta vieläpä ei ole lupa levätä!
Menen vielä huomennakin tekemään iltavuoron, torstaina haen Jussin kahdeksi viikoksi kotiin (JEEEE! ♥♥), perjantaina lähdetään Espooseen, lauantaina palataan sieltä ja sunnuntaina pitäisi kai valmistella joulua ja sitten onkin jo joulu ja ja ja... Nyt ainakin tiedän, mitä lupaan itselleni seuraavalle vuodelle!
"Älä buukkaa kalenteriasi niin piukkaan, ettei elämä enää tunnu elämältä vaan jatkuvalta menemiseltä, tulemiselta, tekemiseltä ja touhuamiselta."
Ehkä eniten koko jutussa ärsyttää se, että jouduin hakemaan koirat iltavuoron jälkeen äitin luota ja siitä suoraan viemään ne jussin porukoille hoitoon! Olen maailman surkein koiranomistaja. Vilakaan tuskin enää edes muistaa ketä olen, kun näen sitä niin harvoin.. kunpa Vilalla ei olisi haukkumisongelmaa niin työvuorojen järjestäminen olisi huomattavasti helpompaa.. Enää 3kk niin jussi palaa armeijasta ja arki koirien kanssa helpottuu :)
Nyt lopetan tämän valittamisen ja muistelen sitä ikivanhaa totuutta, että nuorena sitä jaksaa vaikka mitä....

Published with Blogger-droid v2.0.9

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti