torstai 20. joulukuuta 2012

Töitä joka tuutista

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa: minulla ei ihan tosissaan ole mitään joululomaa tiedossa! Tänään soi taas puhelin ja tällä kertaa minua pyydettiin lastensuojelulaitokseen sijaiseksi. Ihan en pystynyt uskomaan soittoa todeksi (heräsin siihen, eli ihan hyvin se olisi voinut olla untakin). Olen opiskellut sairaanhoitajaksi puoli vuotta ja pääsen töihin lastensuojelulaitokseen!? Ihan mahtavaa! Vieläkin naurattaa ajatuskin siitä, että kuurasin hotellin vessapyttyjä viime kesänä ja nyt pääsen oikeasti mielekkäisiin paikkoihin töihin. Olen suoraan sanottuna innoissani!
Jää kylläkin loma viettämättä, mutta tuskin Jussia ainakaan haittaa jos hän joutuu pelaamaan 8 tuntia päivässä, kun meikäläinen on töissä. Ja minä jaksan paiskia nuo 10 työvuoroa parissa viikossa, kun puolet niistä sattuu olemaan tuplapalkalla höystettyjä (no, se kyllä edellyttää mm. jouluaattona iltavuorossa olemista... ehkä mä kestän sen). Hah, mahtavuutta kerrakseen!
Huomenna suunnaksi Niinisalo ja sieltä nokka kohti Espoota, jippii!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti