lauantai 10. lokakuuta 2009

Eka tunnustus <3

Tänään blogini sai ekan tunnustuksen Riikalta! Kiitos kovasti!





Kun tämän palkinnon saa niin täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa:

1. Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen.
2. Kopioi kuva ja liitä blogiisi.
3. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen.
4. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä.
5. Anna tunnustus seitsemälle.
6. Linkitä nämä blogissasi.
7. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta.




Hmm.. 7 asiaa, joita muut ei vielä tiedä.. Joku (ainakin isosiskoni) tietävät nämä, mutta muut ehkä eivät =)


1. Olen asunut Belgiassa 10 vuotta


2. Olen toiminut MLL:n tukioppilaana ja käynyt MLL:n lastenhoitokurssin


3. Höpötän ja selostan päivän tapahtumia todella paljon itsekseni, vaikkei kukaan muu olisi kuuntelemassa


4. Olen riippuvainen Mäkkärin juustohampurilaisista


5. Pienenä teloin itseäni jatkuvasti ja harva se päivä kun en ollut sairaalassa tai käsi paketissa. Onneksi nykyään olen viisastunut hieman...


6. Lemppari aineitani koulussa ovat fysiikka ja biologia


7. Olen perheeni nuorin lapsi ja jossain määrin riippuvainen kahden isosiskoni seurasta =D

Sitten vielä tunnustus eteenpäin näille ihanille blogeille:



1 kommentti:

  1. Kiitos tunnustuksesta! Matkalta palattu iso kasa kankaita kassissa, joten huomenna taas palaan blogini ääreen.

    -Paula

    VastaaPoista