sunnuntai 11. lokakuuta 2009

Pögä-tehdas!

Tajusin tänään, että kun tekee yhdet Pögät aikaa kuluu 1tunti, mutta kun tekee 3:t perättäin kuluu aikaa vain 2tuntia! Päätin olla aikaa säästävä ja tein tänään kolmet =)



Pinkit ovat aidosta retrokankaasta, aika ohutta kangasta mutta niiin herkullinen tuo kuosi! Lehti-pögät ovat Ikeaa, ja ne minä mogasin.. Tilaa ei riitä vaipalle, joten pitää toivoa, että löytyy 92cm lapsi, joka ei käytä vaippaa... Nuo alimmaiset beige-viher-pinkit ovat lempparit! Kuosi ei ole maailman hienoin, mutta kangas on aitoa retrofroteeta! Todella mukavan tuntuiset ja lahkeensuut näyttävät tosi hyviltä!

Tehtaasta on tähän mennessä putkahtanut kuudet Pögät:



Ja eihän tämäkään päivä täysin putkeen ole mennyt! Olen nimittäin hukannut järjestelmäkamerani laturin! (se selittää huonot kuvat..) Paniikkia lisäsi se, että uusi laturi maksaa 65€!! Minun on pakko löytää se jostain.. =S

3 kommenttia:

  1. Kiva kun kävit vierailemassa blogissani :) Tavataan sitten Tampereella. Olen toki tulossa sinnekin messuilemaan ja tavoitteena olisi saada lohikäärmepaketitkin valmiiksi messuja varten.

    Nähdään!

    t. RitaRillan Rita

    VastaaPoista
  2. Ihania pögiä täällä! Olit kysellyt blogissani, mistä minä sitä kauraa olen ostanut. Hain sitä yhdestä maatalosta :)

    VastaaPoista
  3. Pögä-tehtailijalle olisi jotain tarjolla blogissani...
    Ihania nuo bögät!

    VastaaPoista