maanantai 3. lokakuuta 2011

Blogihaaste!

Sain haasteen Jenniltä!
Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa blogikirjoitus, joka sisältää 25 satunnaista faktaa, tapaa tai toivettasi. Lopuksi haasta 5 muuta blogia. Jos minä merkitsen sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän.


1. Olen perheeni nuorin.

2. Ollaan seurusteltu Jussin kanssa 1,5v,

3. ..ja asuttu virallisesti yhdessä reilut 3kuukautta.

4. Rakastan siisteyttä,

5. ..mutta inhoan siivoamista!

6. En ole aamuihminen,

7. ..mutten jaksa valvoakkaan kauhean pitkään.

8. Olen hyvä päässälaskussa.

9. Tykkään tehdä ruokaa ja leipoa.

10. En osaa, enkä pysty valehtelemaan.

11. Minut on (Jussin mielestä) kuulemma vaikea saada aamuisin hereille.

12. Maidon juominen on ällöttävää,

13. ..mutta inhoan juoda kahvini ilman maitoa.

14. Karkki on pahaa.

15. Olen taitava keksimään tekosyitä, jotta en joutuisi lukea kokeisiin.

16. Tahtoisin saada YO-todistukseeni vain kirjaimia L, E tai M.

17. Haluaisin myös saada kirjoitetuksi 7 ainetta.

18. Aion säästää itseäni ja kirjoittaa pitkän matikan sijaan lyhyen.

19. Lempivuodenaikani on talvi.

20. Palelen mielummin kuin läkähdyn kuumuuteen.

21. En ole musiikki-ihminen,

22. ..enkä myöskään elokuvaihminen.

23. Elokuvien katselu tuntuu minusta ajan tuhlaukselta.

24. Olen asunut 10vuotta Belgiassa.

25. En ymmärrä politiikasta mitään!

Haastan:
Nappeja ja neppareita
Jennike
Btiiperon elämä
Pientä kivaa (Roosa + Petra)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti