lauantai 26. syyskuuta 2009

Arpaonneni on vihdoin puolellani!

Eilen koulusta tullessani huomasin keittiön pöydällä minulle osoitetun pakettikortin. Kauhistuin ja "mitä minä olen TAAS tilannut!?"-ajatus pyöri päässä. Uteliaana ihmisenä polkaisin heti postiin ja siellä postitäti löi ison paperipussin kouraani. Pussin päällä luki SanomaMagazine, omituista...
En malttanut edes kotiin mennä ennen kuin kurkkasin pussiin ja sieltä löytyi kaksi kerää lankaa, uusin käsityölehti sekä kortti, jossa kerrottiin minun voittaneen joku arvonta, johon olin osallistunut Wanhassa Satamassa käsityömessuille! Palkintona kaksi kerää japanilaista Noro lankaa (yhden kerän arvo yli 20€!!) ja vuodeksi ilmainen Suuri käsityölehti!!
Ehkä oudointa on, että en muista osallistuneeni mihinkään arvontaan.. =D

Lisäki voitin siskoni järjestämillä Avon-kutsuille eilen suihkusaippuan! Jee!

Sitten selityksiä, miksi blogi on elännyt hiljaisuudessa melkein viikon: ensi viikolla on koeviikko ja minä olen ollut kertakaikkisen laiska...

1 kommentti:

  1. Onnea voitoista :) Ihana palkinto, kelpais mullekkin. Joskus riittää, että jättää yhteystiedot johonkin tai arvonta on kaikkien kävijöiden kesken, mutta pääasia että voittaa :)

    ...ellei sitten joku ole sun puolesta täytelly lappuja...

    VastaaPoista