maanantai 7. syyskuuta 2009

Käsityömessuilta, päivää!

Kiertelin lauantaina käsityömessuilla Wanhassa Satamassa ja mukaani lähti 4 metriä kangasta, kourallinen nappeja ja lankarullia 6kpl. Tässä kuvia ostoksissa (ikään kuin jotakuta kiinostaisi =D)

2 metriä pinkkiä laadukasta käsityökangasta, metri harmaata fleeceä (möykky yläkulmassa) metri extraleveetä sarjakuvakangasta, johon rakastuin 120%:sti :)



Aluksi katselin näitä kankaita ja niiden hintoja, 16€/m, 9€/m ja 11€/m. Katkerana olin jo poistumassa kojusta, kun huomasin "KAIKKI KANKAAT 2€/M!". Piti ihan mennä kysymään myyjältä onko asia oikeasti näin!?
Olisin muuten ostanut 100metriä näitä, mutta ajattelin säästää itseni äitini vihaisilta huudoilta "mehän sovittiin ettet osta uusia kankaita tähän taloon!!"...

6 lankarullaa yht. 2€ =O



Ikeasta mukaan lähti puolen metrin pätkät tälläisiä:



Tämä sarjakuvakankaan ruutu on ilmiselvästi minä matikan tunnilla (paitsi, ettei siellä saa edes juoda =D)

3 kommenttia:

  1. Mua aineki kinnostaa ! : ) Ihania kankaita ja kiva tuo sarjiskangas. Vähän halvalla sait ; )

    VastaaPoista
  2. Ihan sikasikahieno toi sarjiskangas!! Jos tollasta löytyy sieltä Tampereelta ni ostan ja teet mulle jtn! Ettäs tiedät :D Tuut mun luo asumaan, ilmainen majoitus, ilmainen ruoka (pieniruokaisille, sis. aamiainen, lounas ja iltapala), ja mä vaan shoppailen päivät pitkät kankaita valtavalla opintotuellani ja sä teet mulle sit täällä niistä yhtä ja toista.. Ok, sovittu!

    VastaaPoista
  3. Miia: kiva kuulla! Oli juu aikas edullisia :D

    MinQ: hyvä tietää, että tykkäät sarjiskankaasta, hmm... Millon voin tulla hakemaan ne siniset pikkutyynyt =D
    Haha, sovittu! =D

    VastaaPoista