torstai 14. heinäkuuta 2011

Pulleat pulut

Eilisen seinätarraprojektin jäljiltä minulle jäi iso kasa pieniä palasia sitä mustaa kontaktimuovia. Niistä suunittelin tekeväni pieniä yksityiskohtia sinne sun tänne (jos kun kyllästyn niihin, ne on kätevästi poistettavissa).
Etuoven vieressä oleva valokatkaisija ja alaoven avauspainike saivat seurakseen pari pulleaa pulua.


Hetken aikaa katselin tuota parivaljakkoa ja näin siinä ilmiselvästi minut ja Jussin! Pienempi olen minä ja vieressä hölmistyneenä tuijottava on Jussi..

Olenhan minä hetken ehtinyt jopa nauttia kesälomasta, mutta nyt jälleen kiirettä pitää! Meillä on melkein minuuttiaikataulu, jotta ehditään siivoamaan, valmistelemaan tuparit, lukea kirjoituksiin, tehdä kaikennäköistä luvattua ja minun vielä käydä hoitamassa lapsia. Mutta hei, Festina Lente.

1 kommentti: