tiistai 3. syyskuuta 2013

New hair, new dress

Saatiin kuin saatiinkin tuo minun failure-liukuvärjätty tupee kuosiin maanantaihin mennessä, ettei tarvinnut ihan se näkösenä mennä kouluun! Lopputulos on tuollainen hieman punertavan ruskea, ihan kiva, mutta paljon tummempi kuin olisin toivonut.. Pikkuhiljaa koitetaan saada sitä vaalennettua kohti tumman vaaleeta, joka on The Tavoite :)


Uuden tupeen lisäksi minulla on myös uusi mekko (kuinka ihanaa!). Ostin tämän uudenveroisen H&M:n mekkosen Sofian ystävältä kympillä. Hieman jouduin tekemään korjailuja yläosaan ja nyt pitäisi mekko suunnilleen pysyä jopa päällä. Kengät ovat ne aiemmin esittelemäni ihanuudet kirpparilta 4€.


Tuo mekko niiiin kaipaa kaulakorua! Annilla on kuulemma juuri sopiva yksilö, jota saan lainata, kun lähdetään parin viikon päästä laivailemaan ja laitan tämän asun ylleni :) (hei mä oon niin albiino ja kesä on just vasta ohi menny... :D)


Viimisiä Noormarkkukuvia viedään! Jussin porukat muuttavat tuolta pois, eli samalla loppuu kuvaileminen siellä :D



Mun elämäni on nykysin suunilleen koulu-tavaroiden pakkaaminen-tavaroiden roudaaminen-tavaroiden purkaminen-nukkuminen.. Tänään olin kyllä järjestämässä synttäripippalot MLL:n leivissä. Vedin 1,5h kestävät synttärit kahdeksalle 4-5-vuotiaalle pikkuprinsessalle.. Raskasta ja ihanaa samaan aikaan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti