maanantai 2. syyskuuta 2013

Uuden kämpän avaimet kourassa!

Sain yllättäen jo perjantaina avaimet minun ja Tuomaksen uuteen kämppään (se etu siinä oli, kun vanhat vuokralaiset ovat Sofian tuttuja!). Mentiin sitten heti sinne Jussin ja koirien kanssa touhuamaan koko illaksi, siivoiltiin ja suuniteltiin minun huonettani. Jussi oli tosi kiva, kun hän suostui seurakseni sinne hääräilemään, ettei tarvinnut minun yksin sinne pimeeseen ja tyhjään asuntoon mennä. Jatkettiin projektia Tuomas seuranamme lauantai-iltana.. Eli vietettiin vallan vauhdikkaat venetsialaiset rättien ja moppien seurassa :D No, oli minulla sentään yksi tölkki Garagea, joka kädessä fiilistelin uutta vaatehuonettani. Ja Jussilla oli Ratita.


Sitten vähän kuvia tyhjästä ja pimeästä kämpästä! Minun huoneeni on makkareista se pikkaisen tilavampi, johon kuuluu myös vaatehuone. Lattia on laminaattia ja yksi seinä tapetoitu tummanruskeaksi. Eka kuva on ikkunalta päin ja toinen sitten ovelta. Ratita kuului heti jo kalustoon :D


Keittiö on aikalailla perus, mutta siellä on ASTIANPESUKONE, KUNNON PAKASTIN ja KIERTOILMAUUNI! Ah, ihanaaa! Olkkari on melko tilava, vaikkei siltä näytä kuvassa. Sielläkin lattiana laminaatti.


Minun huoneesta, Tuomaksen kammarista ja keittiöstä on näkymä joelle päin. Eli meillä on jokinäköala.. Wou! :D


Käytiin lauantaina Noormarkun markkinoilla ja poikettiin Noormarkkulaisessa sisustuskaupassa, jonka olemassaoloa en edes tiennyt ennestään. Sieltä ostin huoneeni oveen tarran... Ainakin Tuomas allekirjoittaa tämän ihan varmasti! :D nim. koko viikonlopun ihan joka ikisestä asiasta nipottanut hullu kämppis :))


Virallinen muuttopäivä on vasta 15.9 ja koska Jussi jää tähän meidän kaksioon ainakin lokakuun puolelle saakka, saan ihan rauhassa muutta ja järjestellä uutta kotiani (onneksi!!).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti