keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Blogitunnustus!

Kiitos Annnalle ihanasta tunnustuksesta!!
Tehtävänä on siis vastata viiteen kysymykseen ja lähettää tunnustus kiertämään viidelle blogille / bloggaajalle.

1. Lempiruoka? ..Tortillat on ihania! Ja koska minäkin olen vain ihminen, syön mielelläni esim. hampurilaisia ja pizzaa. Oikeastaan tykkään kaikesta muusta paitsi kalapuikoista ja veripaltusta.
2. Lempimakeinen? ..Harvoin tekee mieli mitään makeisia, varsinkaan karkkia. Suklaa on hyvää jos se on Jussin antamaa ja sydämen muotoista!
3. Lempiluettava? .. En edes muista milloin olen viimeksi lukenut kokonaisen kirjan (paitsi koulukirjoja liiankin paljon!). Lehdet ovat enemmän minun juttuni.
4. Mieluisin tapa tehdä käsitöitä? ..Kankaat ja ompelukone, ehdottomasti!
5. Lempileffa? ..Katson harvoin leffoja, joten ei minulla mitään lemppariakaan ole.

Mielestäni jokainen blogi ansaitsisi tämän tunnustuksen! Elikkäs ota mukaasi ja vastaile :)!

Btw, käytiin kirpparilla! Ja löysin juuri sellaiset legginsit, joita olen etsinyt jokaisesta Porin vaateliikkeestä. Edelliset olivat myöskin kirpparilta, mutta niissä alkoi olemaan jo useampi reikä, oli siis pakko saada uudet.
Kaikki kuvan tuotteet (mekko, kengät, legginsit. yht. 10€!) ovat kirpparilta alunperin ostettu. Legginsit ovat tuo uusin ostos, 2€.
(kuinka monta kertaa voin toistaa sanan kirppari yhdessä kappaleessa!?)



HAH! Kukaan ei huomannut, että "legginsit" ovatkin urheiluhousut! Eihän?
Näyttävät legginseiltä, mitäpä sen väliä mitkä ne OIKEESTI on ;)

1 kommentti: