perjantai 25. marraskuuta 2011

Pikkumustan tuunailu

Huomenna juhlitaan Jussin isän 50v-synttäreitä ja tapani mukaan olen miettinyt kohta kaksi viikkoa mitä laittaisin päälleni. Minun mielipiteeni oli varsin selvä "ei mulla oikeen ole mitään, vois ostaa jonkun kivan uuden mekon..?", mutta Jussin mielipide hieman erosi omastani. Minulla on kuulemma huoneellinen vaatteita ja yhtäkään mekkoa en enää tarvitse! Julmaa, eikös?

Kaivoin sieltä minun muka-liian-täynnä-olevasta vaatehuoneesta mekon, jota en ole koskaan käyttänyt. Olen tainnut saada tämän Minkalta, joka on saanut tämän jonkun mutkan takaa jostain. Mekon malli oli tosi kiva, joten rupesin hieman työstämään sitä:
- Helmaa hieman lyhyemmäksi
- Olkaimia sentin verran sisään
- Pinkki satiininauha toisesta mekosta
- Pinkkiä satiininauhaa laukkuun


Tykkään! Lisäksi vielä pinkki kynsilakka + huulikiilto, perfect!
Tuo pinkki päänauha on vain kuvausrekvisiittaa, ajattelin huomenna edes yrittää näyttää 18-vuotiaalta, eli jotain muuta hiuksiin kuin pinkki satiininauha! Olishan tuo ollut kiva ala-asteen luokkakuvassa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti