keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Lontoon ostoksia osa 1 / 213

Koska minulla sattui olemaan juuri hiljattain synttärit, ja olen säästänyt kaikki lastenhoitohommista saadut rahat kesältä lähtien, minulla oli isohko käyttörahabudjetti Lontoossa mukanani. Sehän ei siis voi tarkoittaa mitään muuta kuin, että Ida osti paljon, suurimmaksi osaksi turhaa, tavaraa! Sain kyllä muutaman joululahjankin hankittua!
Kuten Nizzan matkan jälkeen totesin, tuliaisten ostaminen on yksi reissaamisen kivoin juttu. Yritin siis keksiä äitille ja siskoille jotain kivaa pientä tuomista.

Sofialle jotain sofiamaista. Pakettiin kuului myös hajuvesi, josta kerron vähän myöhemmin.


Minkalle jotain minkamaista (lue: pingviinejä!) + hajuvesi myöskin.


Florence Nightingale-museosta löytyi täydellinen magneetti äitille. Ostin myös paidan, kun edullisesti sai =)


Kummityttöselle synttärilahjaksi unelmapehmeä GAP-fleecehuppari ja pari ihanaa paitaa.


Sitten ne hajuvedet! Minua nimittäin kust suihkastiin hajuvedellä silmään. Menin Lontooseen asti huijattavaksi, olen aika ylpeä. Ostin sulkeutuvasta hajuvesikaupasta 20£:lla 5 hajuvettä. Myyjä kertoi minulle ja sadalle muulle hajuvedellä suihkastuksi tulevalle, että pakettiin kuuluu mm. Posh, Carrie in the City yms.. Kannoin nämä litkut, joista tosiaan maksoin n. 25€, Suomeen asti vain huomatakseni; hajuvedet ovat kopioita, piraatteja, mitä lie arvottomia ja PAHAN HAJUISIA litkuja! Tunsin itseni jälleen valveutuneeksi ja järkeväksi ostajaksi..


Onneksi tein pari kivaakin heräteostosta. Primarkin kassajonossa, Jussin kielloista huolimatta, napsein ostoskoriini vielä "viime hetken löytöjä", mm. nämä kaksi kangaskassia, 1,5£/kpl. Tuota hirvikuvioista olen käyttänyt koululaukkuna, tykkään!


Onneksi minua ei sentään heitetty kangaskassilla silmään! Se olisi voinut jopa sattua..

1 kommentti: