maanantai 5. elokuuta 2013

Hiukka tärkeenä Porisperessä!

Sofia oli saanut pari lippua Porispereen ja ihanana isosiskona hän pyysi minua mukaansa sinne! En ole koskaan käynyt missään festareilla, joten olin ihan tositosi innoissani. Päivän muiden menojen takia ehdittiin paikalle vasta 20.30 aikoihin, mutta eipä se meitä haitannut.


Jollain ihmeen tavalla Sofian tavalliset liput vaihtuivatkin lippukassalla VIP-passeiksi, johon kuului 6 drinkkilippua, ruokalippu ja oikeus hengata VIP-alueella!


Sofia meni seuraavana aamuna töihin, enkä minäkään ihan kuutta juomaa saanut kiskottua alas, joten lahjoitettiin loput drinkkiliput randomeille ihmisille. Melko pienellä jutulla sai ihmiset ihan hämmentymään ja lopulta kiittelemään onnessaan ja ihmettelemään, tarjoaako joku nainen hänelle todellakin juoman :D Ruokalipullani ostin pitataskun, jossa oli ihan älyttömän hyvää ylikypsää härkää ja possua sekä kasviksia. Se maistui ihan gourmet-ruualta!


Kerettiin kuuntelemaan JukkaPojan ja Eppujen keikat.


Hilpastiin hyvissä ajoin ennen ruuhkia pois, Sofia lähti kotiin ja minä jäin hengaamaan Tuomaksen ja hänen parin kaverin kanssa vielä kaupunkiin. Minulla oli tosi kiva ilta ja oli ihan mieletöntä päästä heti ensimmäisillä festareillaan vip-alueelle :D

2 kommenttia:

  1. mä hoidan kyl homman ;) hyvä et sullaki oli hauskaa !

    VastaaPoista