maanantai 30. joulukuuta 2013

Joululahjapostaus

Perinteinen "mitä sain joululahjaksi"-postaus. Osa lahjoista jäi kyllä kuvaamatta, mutta tässä suurin osa kuitenkin :)

- Purkkeja ja putelleja, meikkejä, rasvoja ja harja.


- Herkkuja sekä minulle että koirille (osa herkuista olivat mystisesti kadonneet..)
- Kirjoja. Toivomani 875grammaa, joka kertoo keskosista. Annilta sain aivan ihanan Nipsun mietekirjan, jonne oli merkitty pienellä sydämellä kaikki kohdat, jotka pitivät minun kohdallani paikkansa. Ihana idea!


- Vaatteita ja sukkia, joista osa on jo käytössä eivätkä päässeet kuvaan.
- Muumiluskoita, heijastin, leffalippuja ja koruja.


Annilta saamastani Glitterin korurasiasta löytyi tälläiset ihanuudet:


- Lahjakortteja. Olin toivonut H&M:n lahjakorttia urheilurintsikoiden ja juoksuhousujen ostamiseen, sainkin niitä 2kpl! Sain myöskin eettisen lahjakortin, jonka myötä yksi Romanialainen koditon koira saa terveellisen ruuan kuukauden ajaksi.
-  Guessin hajuvesi, love it!


Jussilta sain ihan parhaan pehmolelun! Tuo on kuulemma murheensyöjä, jonka suuhun voi laittaa kaikki murheet, jottei minun tarvitsisi murehtia niin paljoa, aww! Sain myös pari patalappua ja -kintaan, kun ei minulla moisia kämpilläni vielä ole (en ole huomannut itse että tuollaiset puuttuu... Kertoo ehkä kokkausaktiivisuudestani jotain :D)


Tuomaksen lahja yllätti kyllä ihan täysin. Sain valtaisan laatikon, joka oli yritetty paketoida lahjapaperiin (siinä onnistumatta, heheh). Sisältä löytyi kaikkein paksuin ja lämpimin täkki, jota kaupassa varmaan edes myydään. Meidän asunnossahan on aina ihan pirun kylmä ja meikä palelee siellä kuin pieni piisamirotta jäätiköllä. Nyt ei tarvitse enää jäätyä öisin, ihanaa!


Ihania lahjoja sain, kiitos niistä!

1 kommentti:

  1. Tuo 875g kirja on iiihana, minulla on vielä muutama sivu lukematta... :) ihania ja tarpeellisilta näyttäviä lahjoja oot saanut... :D

    VastaaPoista