tiistai 14. tammikuuta 2014

Perfect kirpparilöydöt

Rakkaan suosikkikirpparini lukittua ovensa lopullisesti, olen päättänyt antaa Porin muille kirpputoreille uuden mahdollisuuden. Viime viikolla kävin Hyllymeressä ja löysin nämä aivan ihanat urheilusortsit. Seuraavaksi kävin Satakunnankadun Patakirppiksellä ja yhä enemmän alan olemaan vakuuttunut siitä, että aiemmin mielestäni ihan kökköjen paikkojen taso on tainnut hieman nousta viime aikoina! Patakirppikseltä löysin melkoisia ihanuuksia:

¤ GinaTricotin trikoopaita 2€. Tässä silmääni iski ensin tuo hihojen ihana väri, mutta arvatkaapa vaan pystyinkö enää irrottamaan tätä käsistäni, kun huomasin "inttimerkit" hihassa! Mä oon niiin kersantti ny ;)


¤ VeroModan täydellisesti istuvat korkeavyötäröiset farkkusortsit. En vieläkään meinaa uskoa, että kirpputorilta sovittamatta ostetut 3€ maksaneet sortsit voivat olla näin perfect fit!


¤ Harmaa uudenveroisessa kunnossa oleva laukku à 2,5€.


¤ Mustat korkonilkkurit ostin fb:n vaihtoringin kautta sunnuntaina juuri ennen kuin lähdin ajamaan sotkuun. Näin nämä aamulla siellä myynnissä ja rakastuin vallan totaalisesti. Ehkäpä semmoinen seikka vaikutti asiaan, että lainasin viime viikolla Annilta lähes samanlaisia nilkkureita ja tykkäsin niistä ihan hurjasti, minun oli pakko saada samanlaiset! Maksoin näistä kylläki 20€ (auts..), mutta uudenveroisiksi kengiksi ajattelin ettei tuo nyt niin paha ole. Kerkesinkin jo sotkemaan nämä siellä Niinisalon parkkiksella :D


 Mä niin rakastan kirppareita!!

1 kommentti: