tiistai 26. maaliskuuta 2013

Matkalla siviiliin

Muutama kuva viime keskiviikolta, kun Jussi palasi takaisin tähän maailmaan vietettyään 255 aamua kurkkusalaattilandiassa. Jussi ei ollut osannut sanoa, mihin aikaan heidät tarkaalleen päästetään ryntäämään kohti siviiliä, joten sovittiin, että olen 11.30 sotkun parkkiksella. Onneksi olin kuitenkin herännyt ajoissa, kun yhdeksältä tuli viestiä "lähe heti tulemaan ku kerkeet". Lähdin heti ja olin klo 10 odottamassa Niinisalossa. Ja sitten odotin. Ja odotin. Alkoi pikkasen tulemaan kylmä, kun ulkona oli -6 ja auto tietenkin sammuksissa. Vihdoin siinä kohtaa, kun olin venannut tasan 2 tuntia ja varpaani olivat irtoamispisteessä, tuli viestiä "oon tulossa". Se helpotuksen määrä!!


Jussi osti barettinsa omakseen, tietenkin.


Ja meikäläinen vähän somisteli meidän ovea teemaan sopivaksi :D


Oli se vaan niin hienoa, kun sai vihdoin todeta ajavansa viimeistä kertaa ever tuota Pori-Niinisalo-tietä! Piti ihan ikuistaa muistoksi, kuinka tylsä ja suora tie se olikaan!


Nyt on Jussi ollut melkein viikon siviilissä ja kahtena päivänä hän onkin jo tehnyt 8-tuntista työpäivää! Pikkaisen kirpaisee, kun herätään molemmat 5.30 ja kuin zombit valmistaudutaan lähtemään hommiin. Pienenä erona vain se, että Jussi saa palkkaa ja minä en! Perkule :D

2 kommenttia:

  1. Tässä mietiskelin, että ootko ikinä laskenu paljonko sulla menee esim. vuodessa kirpputoreille rahaa..? :-------D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus laskeskelin kuukauden kirppismenot, en kyllä muista mikä lopputulos oli :D Kyllähän sitä ihan kivasti sin varmaan uppoo... Kulutus vaihtelee kyl paljon fiiliksestä. Nytkään en oo ostellu mittään hetkeen :D

      Poista