tiistai 10. heinäkuuta 2012

Ihan ite kuvatut kirput

Viimeisen vuorokauden aikana on putkahdellut tasaiseen tahtiin tilanteita, joissa toivoisin, että Jussi olisi kotona.
Herätys, ensimmäinen asia: koirat ulos. Maailman aamu-unisin ihminenkö viemään koirat ulos? Yleensä Jussi on hoitanut aamulenkin jo ennen kuin minä olen edes herännyt.
Aamutoimet, kukaan ei ole huutamassa "Ida, kello on jo viittä vaille... Vauhtia!". Pitää siis hommata kello jokaiseen nurkkaan, ainakin kylppäriin..
Töistä palattuani, jaksaisinko ruveta vääntämään ruokaa, kun on ihan hirveä nälkä.... En tosiaan vain itseäni varten, siis pakastimesta jäätelöä suoraan purkista suurimpaan nälkään.
Eilisten kirppujen kuvaaminen, tota noin... Jussiii! Tuuks ottaa kuvii? No et sä varmaan ny tule. Itselaukaisinviritelmät, check. Peilin kautta räpeltäminen, check. Itse itsensä kuvaaminen, check. Ei tuu kesää! Ei siis saa nauraa mun mahtavia kirppislöytökuviani, mä vaan oon vähän yksin :D

Sähkönsininen paljettipaita mallia löllö. Hieman epäröin maksaa tästä 4,5€, mutta jouduin lopulta noudattamaan kirjoittamatonta kirppissääntöjen ensimmäistä jaetta: jos siinä on paljetteja tai se on sähkönsininen, osta se. Ei kyllä enää harmita yhtään!



Paljettilinjalla jatkuu. Musta pitkä paita (tai joidenkin näkemyksen mukaan varmaankin mekko), jossa on paljettikoristeet olkapäillä. Ihan hämmästyin, ettei hintaakaan ollut kuin 2,5€!



Yyh, ihan ahdistaa noin kamalat kuvat :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti